Wednesday 17 April 2013

SF BEAUTY RM119

Sf Beauty produk kecantikan kulit terbaik, mampu mengatasi pelbagai masalah kulit wajah yang dihadapi dalam hanya beberapa minggu sahaja. Kini jerawat, kulit kusam, berjeragat, pori2 besar, kedutan halus, berminyak atau warna kulit tidak sekata boleh dirawat tanpa berbelanja besar. Ia mudah, menjimatkan masa malah diakui ramai yang sudah mengguna dan merasai keberkesanannya.

Kebanyakan penyumbang testimoni telah menggunakan Sf Beauty selama 1 bulan atau lebih sebelum keputusan testimonial mereka dikeluarkan. Ini bermakna, mereka sudah pun mendapat hasil yang memuaskan sebelum set pertama produk dihabiskan (di awal penggunaan, 1 set boleh tahan sehingga 2 bulan bergantung kepada cara pemakaian dan masalah yang dihadapi. Apabila kulit sudah cantik berseri, set produk yang dibeli akan bertahan lebih lama kerana kita akan lebih mudah menyapu krim pada kulit yang licin dan bersih dengan kadar lebih nipis sahaja)


MANFAAT KRIM MALAM SF BEAUTY

Sebelum ini saya seperti sebahagian mereka yang lain di luar sana beranggapan mencuci dan membersihkan muka dari sebarang kotoran/mekap sebelum tidur itu sudah cukup untuk melengkapkan regim penjagaan wajah seharian. Namun kenyataan itu tidak benar sama sekali kerana penggunaan krim malam adalah SANGAT PENTING terutama bagi mereka yang sudah melewati usia 30-an.

Krim malam mempunyai fungsi yang jauh lebih utama dalam mengekalkan kecantikan kulit, sama pentingnya dengan krim siang yang peranan nya lebih tertumpu kepada membekalkan kelembapan berterusan serta perlindungan dari sinar UV yang menggelapkan kulit.

Semasa tidur, kita berada dalam keadaan rehat secukupnya dan bebas stress. Maka kulit berada dalam keadaan bersedia untuk menyerap segala vitamin yang terkandung dalam krim secara optimum, menembus jauh ke dalam agar mampu bertindak lebih efektif dalam menangani tanda2 penuaan, memperbaiki dan memperbaharui sel2 kulit yang rosak, mengangkat sel2 kulit mati dan meremajakan lapisan kulit dari dalam.

Hasil amalan berterusan, kita pasti merasai perbezaan nya. Kita tidak mampu menghalang penuaan, tetapi kita boleh melambatkan proses itu dengan penjagaan wajah yang sewajarnya dari awal.

Krim malam Sf Beauty yang kaya pelembab dan bahan antioksidan, mampu merencatkan masalah jerawat dan jeragat, memudarkan parut, menghalus dan mencerahkan kulit, mencegah kulit kusam, meratakan rona kulit, mengecilkan pori dan mengurangkan kedutan halus agar tampil segar berseri setiap kali bangun pagi.


SF beauty penemuan daripada sumber semulajadi utk rawatan kulit yang ringkas bagi menyerlahkan kecantikan semulajadi. SF beauty bertindak meningkatkan metabolisma kulit dgn penjanaan sel-sel baru, merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus, menambahkan ketegangan kulit dan mengekalkan kelembapan semulajadi agar kelihatan muda sentiasa.

Boleh semak status kkm dengan Biro Pengawalan Farmaseutikal.

SF beauty Soap : NOT 110600593K
SF Day Cream : NOT 110600594K
SF Ninght Cream: NOT 110600595K



Panduan Penggunaan

- cuci muka dengan sabun 2 kali sehari
- gunakan krim malam pada malam hari
- gunakan krim siang pada siang hari(sbg pelindung uv)

jika awal penggunaan muka terasa pedih, hentikan penggunaan krim malam tetapi teruskan dengan krim siang dan sabun. selepas 2,3 hari gunakan semula krim malam.

Antara kesan awal yang biasa ialah rasa gatal di tempat yang bermasalah dan pengeluaran minyak berlebihan(biasanya kesan ini hanya sementara dan akan beransur kurang). Kadang kala bagi kulit yang kurang mendapat penjagaan sebelumnya akan berlaku sedikit penggelupasan HALUS di bahagian bermasalah.

Berapa lama kesan??

1- 3 minggu sudah nampak kesanya. kulit akan mendapat kelembapan semulajadi.




set sf Beauty
Set mengandungi: cream malam (10g) cream siang (10 g) dan beauty soap
Harga: RM119

No comments:

Post a Comment